A evo danas vidimo i zašto se postavlja stanica, vest na R021: 'Izgradnja novog studentskog doma na Limanu III od naredne godine'. Znači cilj je da se napravi još mesta za žurke usred stambenog kvarta. Samo, to ne menja činjenice - za razliku od nepresušne reke bosanskih i crnogorskih studenta, vozače i autobuse nemate.
1. Linija i vožnja bi trajali min. 150 godina
2. Pauza za te vozače bi bila dovoljna da samo taj dupli bus okrenu pa da nastave (verujem da niko ne želi da ih vozi gladna osoba ili osoba sa punom bešikom)
3. Pročitati komentare koje govore o blizini drugih linija (Limani funkcionišu tako min. 20 godina i nikom nije smetalo)
4. Možda, samo možda je tu postavljeno, u slučaju radova na redovnim stajalištima, pa kad preusmere linije da se može stati a ne da uđete na okretnici, a izađete kod fakulteta skoro. Možda?
Zašto liniju 8 ne bi produžili i napravili kružnom? Mogla bi posle Štranda da nastavi prema kineskoj četvrti i kroz Bulevar despota Stefana ide do Balzakove pa do Cara Lazara, a potom Bulevarom Patrijarha Pavla nastavi na Novo Naselje pa ponovo u Centar i prema Štrandu, a druga obrnutim smerom, kao što kruži linija 11. To bi bilo korisno.
Par procenata građana je neviđeno uplašeno od postavljanja linije GSP-a.
Što je samo po sebi dovoljan i siguran razlog da se obavezno postavi nova linija.
Recimo, da povezuje Tempo sa Bulevarom Despota Stefana.
Što bi vama bilo bolje, nego svima nama ostalim, koje urnišu GSP, motori koje više niko ne kontroliše, i kola Hitne pomoći koja pale sirenu i kada idu po burek.
Ovaj razmaženi idiotluk u komentarima prevazilazi svaku meru.
U Narodnog fronta i Cara Lazara živi po nekoliko desetina hiljada ljudi, a u domu par stotina studenata, pa je besmisleno porediti ta dva. A čak i da je greška što su tuda paralelno postavljene linije, zar je treba pogoršavati radeći to još jednom? Zašto na svakoj liniji ne uvedemo stanice na svakih pedeset koraka, kad je mladoj gospodi teško da 2x mesečno uprte svoje stvari i prošetaju dalje od toga?
A što se tiče parka, potpuno je logično postaviti novu liniju zbog 0,5% populacije dovoljno paranoične da im je teško da noću prođu kroz park potpuno osvetljen od prvog do poslednjeg kvadratnog metra. Možda da se uvede i neki vozić koji bi vas vozio po domu od portirnice do sobe, pošto su tu znatno veće šanse da naletite na nekog pijanog divljaka željnog sukoba.
Narodnog fronta - Bul. cara Lazara - 280 metara
Narodnog fronta - Bul. despota Stefana - 350 metara
Koja je onda logika da imamo dve paralelne ulice sa gradskim prevozom na 280 metara razmaka (Narodnog fronta i Bul. cara Lazara)? Besmisleno je da linije 7 i 11 kruže kroz Narodnog fronta. Koliko nam čestu idu autobusi, treba gledati u pasulj ne bi li se izabralo na koju džadu izaći i čekati. Ovako imamo sve na jednom mestu pa će neki valjda i da naiđe.
Siguran sam da glavne mušterije buduće bulevardespotske linije neće biti studenti već penzioneri. Imam dosta kolega koji stanuju u domovima A, B i C i niko nikad nije koristio gradski prevoz do kampusa. Ali bi im značilo da vikendom, kada idu ili se vraćaju od kuće, ne vuku torbe do Narodnog fronta. A i noću nije baš prijatno prolaziti kroz park.
No, nema veze. Samo se nadam da zabrinuti čitaoci ovog portala ne pale sva četiri žmigavca ispred pekare, prodavnice, ćevabdžinice itd. već da parkiraju 350 m odatle. Neće se onesvestiti od napora.
Još jednom, za ove sa sporijim ulaznicama:
- linije 4 i 11 koje vode do fakulteta su udaljene 300m;
- linije 1 i 8 koje vode do fakulteta su udaljene 400m;
- nijedan put do stanica ne vodi kroz park, niti u njemu ikada bilo manijaka od kako je napravljen;
- fakulteti su udaljeni odatle 1-1,5 km, samo potpuni ludak bi postavljao novu liniju zbog tolike razdaljine;
- ispred Štranda staju dve linije, a još tri staju na 500m odatle;
- samo studentski domovi dovoljno narušavaju mir kvarta sa svojim bezobraznim žurkama usred nedelje, stvarno je nepotrebno na to dodavati buku i smog autobusa.
Dotična despotska ličnost je u istoriji bila tako poznata. Kao Despot Stefan.
E, sad, drugo je pitanje zašto dadoše ime. Valjda samo zato jer je bio srpski vladar.
Tako će jednog dana, možda, dođe li četnička vlast, određene ulice dobiti ime Koljača ovog ili onog. Šubare ove ili one. Vojvode ovog ili onog. Ili Vojevode.
Rakije ove ili one.
Druga je stvar, što sadašnji neki ljudi, ubeđeni su svojim snovima o sebi, da će biti poznati kao spasioci Srbije i tko zna, možda čak i Nobela dobiti.... kasnije će ostati poznati kao Gospodara ili Despota ovog ili onog.
Biće da si čuo za studentske domove i smeštaj tu, pored Dunava?
Odmah pored Bulevara Despota Stefana, 30m dalje.
E, na to je dečko mislio.
Da studentkinje izbegnu manijake iz parka, autobusom.
A takođe, ima ljudi koji bi na Štrand, a odgovara im tu stanica. Pored Dunava.
Znači, nije baš sve kako bi Vlada hteo/snevao.
Treba uvesti liniju jer se nova stanica nalazi u neposrednoj blizini 3 studentska doma. Tako da bi ta linija trebala da povezuje domove sa studentskim gradom.
Kako zašto?
Da vama bude jednako loše kao i nama ostalim na Limanu.
Merna tačka zagađenosti vayduha ide do 47 mikrograma, kao u Valjevu ili Pančevu.
Za Liman 4.
A zašto, zato što je Liman 4 gradska spavaona.
Pa su ljudi koji nemaju stanove na Limanu, a odlučuju o tome, odlučili da zagade Liman.
I preusmerili sav mogući saobraćaj, koga su mogli da se sete - na Liman 4 pa nadalje Limanima.
Od Bulevara Oslobođenja do Limana 4 se odvija sav saobraćaj grada Novog Sada.
Zato je merenje u Centru 4 mikrograma, odnosno 10 puta manje.
Prijatno nam bilo, kada nas očigledno mrze vlasti.
Realno gledano u - bilo bi potpuno besmisleno da ovde prolazi bilo koji autobus. Koliko samo autobuskih linija prolazi u Narodnog fronta a takođe i u Fruškogorskoj. To je već potpuno dovoljno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za sada bez autobusa na Bulevaru despota Stefana
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•26.08.2019.
•08:41 > 08:46
Komentari 19
Trt
Jelena2
1. Linija i vožnja bi trajali min. 150 godina
2. Pauza za te vozače bi bila dovoljna da samo taj dupli bus okrenu pa da nastave (verujem da niko ne želi da ih vozi gladna osoba ili osoba sa punom bešikom)
3. Pročitati komentare koje govore o blizini drugih linija (Limani funkcionišu tako min. 20 godina i nikom nije smetalo)
4. Možda, samo možda je tu postavljeno, u slučaju radova na redovnim stajalištima, pa kad preusmere linije da se može stati a ne da uđete na okretnici, a izađete kod fakulteta skoro. Možda?
deda
ajd' smanjite dozivljaj, ovo ko da su kome oko isterali, histerija
Jelena
Ljimanac
Što je samo po sebi dovoljan i siguran razlog da se obavezno postavi nova linija.
Recimo, da povezuje Tempo sa Bulevarom Despota Stefana.
Što bi vama bilo bolje, nego svima nama ostalim, koje urnišu GSP, motori koje više niko ne kontroliše, i kola Hitne pomoći koja pale sirenu i kada idu po burek.
Nemanja
U Narodnog fronta i Cara Lazara živi po nekoliko desetina hiljada ljudi, a u domu par stotina studenata, pa je besmisleno porediti ta dva. A čak i da je greška što su tuda paralelno postavljene linije, zar je treba pogoršavati radeći to još jednom? Zašto na svakoj liniji ne uvedemo stanice na svakih pedeset koraka, kad je mladoj gospodi teško da 2x mesečno uprte svoje stvari i prošetaju dalje od toga?
A što se tiče parka, potpuno je logično postaviti novu liniju zbog 0,5% populacije dovoljno paranoične da im je teško da noću prođu kroz park potpuno osvetljen od prvog do poslednjeg kvadratnog metra. Možda da se uvede i neki vozić koji bi vas vozio po domu od portirnice do sobe, pošto su tu znatno veće šanse da naletite na nekog pijanog divljaka željnog sukoba.
Student 2
Narodnog fronta - Bul. despota Stefana - 350 metara
Koja je onda logika da imamo dve paralelne ulice sa gradskim prevozom na 280 metara razmaka (Narodnog fronta i Bul. cara Lazara)? Besmisleno je da linije 7 i 11 kruže kroz Narodnog fronta. Koliko nam čestu idu autobusi, treba gledati u pasulj ne bi li se izabralo na koju džadu izaći i čekati. Ovako imamo sve na jednom mestu pa će neki valjda i da naiđe.
Siguran sam da glavne mušterije buduće bulevardespotske linije neće biti studenti već penzioneri. Imam dosta kolega koji stanuju u domovima A, B i C i niko nikad nije koristio gradski prevoz do kampusa. Ali bi im značilo da vikendom, kada idu ili se vraćaju od kuće, ne vuku torbe do Narodnog fronta. A i noću nije baš prijatno prolaziti kroz park.
No, nema veze. Samo se nadam da zabrinuti čitaoci ovog portala ne pale sva četiri žmigavca ispred pekare, prodavnice, ćevabdžinice itd. već da parkiraju 350 m odatle. Neće se onesvestiti od napora.
Vlada
Još jednom, za ove sa sporijim ulaznicama:
- linije 4 i 11 koje vode do fakulteta su udaljene 300m;
- linije 1 i 8 koje vode do fakulteta su udaljene 400m;
- nijedan put do stanica ne vodi kroz park, niti u njemu ikada bilo manijaka od kako je napravljen;
- fakulteti su udaljeni odatle 1-1,5 km, samo potpuni ludak bi postavljao novu liniju zbog tolike razdaljine;
- ispred Štranda staju dve linije, a još tri staju na 500m odatle;
- samo studentski domovi dovoljno narušavaju mir kvarta sa svojim bezobraznim žurkama usred nedelje, stvarno je nepotrebno na to dodavati buku i smog autobusa.
Šetajte malo, trutovi.
O despotima
E, sad, drugo je pitanje zašto dadoše ime. Valjda samo zato jer je bio srpski vladar.
Tako će jednog dana, možda, dođe li četnička vlast, određene ulice dobiti ime Koljača ovog ili onog. Šubare ove ili one. Vojvode ovog ili onog. Ili Vojevode.
Rakije ove ili one.
Druga je stvar, što sadašnji neki ljudi, ubeđeni su svojim snovima o sebi, da će biti poznati kao spasioci Srbije i tko zna, možda čak i Nobela dobiti.... kasnije će ostati poznati kao Gospodara ili Despota ovog ili onog.
Đoka
Odmah pored Bulevara Despota Stefana, 30m dalje.
E, na to je dečko mislio.
Da studentkinje izbegnu manijake iz parka, autobusom.
A takođe, ima ljudi koji bi na Štrand, a odgovara im tu stanica. Pored Dunava.
Znači, nije baš sve kako bi Vlada hteo/snevao.
dragan perković
Vlada
Odatle do studentskog grada imaš kilometar i po, a do 2 linije koje te voze pravo tamo celih 300 metara. Pazi da se ne onesvestiš od napora.
Hahaha
Trt
Student
O vlastima
Da vama bude jednako loše kao i nama ostalim na Limanu.
Merna tačka zagađenosti vayduha ide do 47 mikrograma, kao u Valjevu ili Pančevu.
Za Liman 4.
A zašto, zato što je Liman 4 gradska spavaona.
Pa su ljudi koji nemaju stanove na Limanu, a odlučuju o tome, odlučili da zagade Liman.
I preusmerili sav mogući saobraćaj, koga su mogli da se sete - na Liman 4 pa nadalje Limanima.
Od Bulevara Oslobođenja do Limana 4 se odvija sav saobraćaj grada Novog Sada.
Zato je merenje u Centru 4 mikrograma, odnosno 10 puta manje.
Prijatno nam bilo, kada nas očigledno mrze vlasti.
BELENYI
Bob Rock
Vozač
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H